Paper box 1
Marky spadne lepidlo:
„Ou, zachraňte Williho!“
M: „Co je horší? Dívat se na smutné děti nebo být smutný?“
B. „Áá, dusím se vlastním kemrem!“
B: „Je slušnost neodejít z obchodu s prázdnou.“
M: „Aneb proč se krade.“
M: „Šedina? Ne, lup!“ (plurál - lupy)
B: „Všichni důchodci si šetří na pohřeb.“
L: „Moji rodiče ne.“
M: „Kdo se nesměje, ten se dusí (nebo je dušen).“
B: „Tak na smrt, ať žije!“
M: „Existuje chlorid chlornatý?“
profesorka: „Ne.“
B: „Draselnan draselný.“
M: „To existuje?“
M: „Co napsal J. S. Bach?“
B: „No, fuga Démon!“ (d – moll)
M: (hodí kamínek) „Aj, málem jsem tě trefila!“
B: „Sorry.“
M: „Jste jako děti! Jste jako kobylky! Jste děti kobylek.“
M: „A tahle osoba mi říká, že si mám pamatovat fyziku pořád a sama si nepomatuje, že...éé.“
L: „Šmejky má dobrou paměť. Když nezapomene…“
M: „Stop bílé! Nejsme rasisti.“
„Být či nebýt? Nevím jak Hamlet, ale já jsem opravdu na pochybách.“
„Trenky neviditelnosti“
pan M: „Máte ve třídě nějaké milé chytré chlapce?“
(nechtěná) rekapitulace: „Máte ve třídě nějaké holé chlapce?“
M: „Jen totální magor se směje svému vlastnímu smíchu.
B+M: „Cha cha cha…
nápis: SUD
B: „Hmm, sad“
M: „SUD, blbe!“
M: „So sad.“
B: „Cože, jakej soused?“
M: „Svědí mě noha. Zabij ji!“
B+M: „Mám chuť někoho bít!“
Přesně uprostřed věty vám při obědě zaskočí.
Co udělá pravý přítel?
B: „No, zatím si to tady nějak srovnej. Jdu se napít.“
Tupé poznámky – jak neusnout při bižuli.
Fakír (učitel): … a starší vrstva horniny se mísí s mladší…“
B: „Kurňa, to je ale incest!“
Surrealismus –básně
Ech, jsou založeny na bezmyšlenkovitém toku myšlenek. Podívejme se na kousek toho, co jsem pochytila z Bářina dílka.
„…Téma je volné, téma je volné. Je volné. Už chci vypadnout. Sakra, zase nemám oběd!...“
SLAVERY (otroctví)
otázka v učebnici: Chat would you do? (when you would be a slave)
M: „Zdrhla bych a když by mě chytli, tak bych se oběsila na ponožce…“
podívá se na obrázek otroků v učebnici Aj:
„Moment, oni neměli ponožky! No, tak bych se ubila bambusovou tyčí…“
Scénický šotek
pův. text: „…Jste jen párek neschopných hňupů!“
a nechtěná interpretace: „…Jste jen párek neplodných hňupů!“
Šmejky zavádí volební reformu
M (Šmejky): „…no, a deset hodin jim trvalo, než se dohodli na svobodných volbách.“
B: „Co? Existujou jen tajné a veřejné volby, blbe!“
Debata o vesmíru – co je vesmír?
P: „Vesmír je něco, co nevíme, co je.“
B: „Vesmír je nic! Nic není. Prostě vesmír není nic, co není.“
M: „Když nic není, není to. Když je něco nic, nemůže to být.“
P: „Vesmír neexistuje!“
Slovo týdne: „Fakt cool!“
„Loser“
Prohlídka areálu Ostrovec
B: „No, a tady v létě bruslíme!“
Přezdívka pana prof. Beneše – Benny
B: „Benny, jak může někdo svýho syna pojmenovat Benny!?“
Častá školní hláška
„Vzbuď mě, až bude konec.“
„Letní“ lavička na zadním dvoře školy
B: „Co je to za kytku?“
M: „Svízel.“
B: „Svlačec, ty blbe!“
B. utrhne květ svlačce, přičichne k němu a hodí ho M. se slovy:
„Na, ochutnej!“
Nejkratší tragikomický výpravný román na světě
M: „Šel a šel, pak zakopl a umřel.“
Třídní mazlíček: Robin (moucha)
Pepíks:„Robin!“ (vidí ho ve vzduchu)
„BUM!“ (nadšeně)
profesorka: „No, tak Robin už to má se sebou…“
Skupinka hochů jde kolem
B: „Debilové!“
M: „Kdo to byl?“
B: „Nevím, nějaký tupci.“
M: „Ty je znáš?“
B: „Ne, proč?“
P. a B. jdou ze školy
Nahoře na schodech stojí kvintáni. P. dostane výtlem. Neví se proč.
B: „Po třech letech si zvykneš.“
P: „Na co?“ (mezi dušností se snaží něco říct)
B: „No, že každý den potkáváš také tupce.“
(už jsou metr od nich, P. se zase řehní)
P: „Doufám, že to slyšeli!“
B: (cynicky) „Taky doufám…“
Nasloucháme svým kamarádům
L: „Hele, musím vám něco říct…“
M+B+P: „Chrrr…“
Hlášky učitelů
pan V. 1. týden: „Je čas si napsat nějaký test.“
2. týden: „Napíšeme si nějaké rozsáhlejší opakování.“
3. týden: „Nemáme něco psát?“
Bitka
B: „Fuj, oslintalas mi ruku!“
M: „Fuj, hráblas mi do držky!“
Hornické muzeum – figurka kominíka s žebříkem přes rameno
M: „Hele, smrtka!“
B: „Dyť je to horník!“
B+M: „Ale na co má ten žebřík?“
Slovo týdne: „Já vidlák!“
Přichází Vánoce. Pan Mel, Škodná – učitelé.
L: „Právě jsem potkala pana Mela. Nesl jmelí.“
M: „Bude z toho mít trnovou korunu.“
L: „Teď bude přemlouvat Škodnou, aby se s ním líbala.“
B: „Sloni v pralese nežijou.“
M: „No, já jsem viděla pár filmů. Byl tam takový malý sloník a chodil pralesem. Jmenovalo se to Mauglí…“
Rozdíl mezi sviní a bachyní:
M: „Fyzika je v tomhle svině. Prasnice domácí.“
B: „Prasnice je prostě svině. A pak je tady bachyně, ta je v lese.“
o chvíli později
B: „Takže… Svině je doma a bachyně v lese!“
Komentáře
Přehled komentářů
Pression arterielle est comment calleux votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur essence pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent perseverent b gerer offre sang loin de votre coeur. Chaque culture votre moelle bat, il pompe le sang a tous egards vos arteres a la vacances de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/tadalafil-alternatives/
What is a salutary blood pressure
AHofImmifs, 27. 9. 2018 4:39
Torsion bras de quelqu'un est comment poupe votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur sentiment pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent perseverent b gerer offre sang loin de votre coeur. Chaque temps votre moelle bat, il pompe le sang par vos arteres a la prendre facilement de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/existe-til-un-generique-pour-le-cialis/
Simple Ways to Lower Blood Distress
AHofImmifs, 11. 10. 2018 13:31